jueves, 6 de marzo de 2008

Torres de Falç mes que mai

Be, doncs ja torno a ser aquí, després d’uns dies a Albarracin provant blocs xulissims he tingut de tornar a casa empenyut per la neu i el fred.

El tema que avui em porta a escriure és el dels blocs nous que s’han redescobert a les Torres de falç, alguns de vosaltres m’heu demanat que en publiqui alguna informació així que aquí va!

El fet es que abans de marxar cap Albarracin vam anar a fer un cop d’ull al sector; uns blocs que ja havien estat descoberts i escalats fa uns anys i que fa poc van tornar a ser redescoberts per en Ramon, Guiti, Marti i companyia.

I ves tu quins blocs! Emplaçats a dalt d'una carena formada pel torrent de Falç amb vistes a canet de Falç, la roca és un conglomerat molt dur amb nombrosos còdols que surten fen punxes devastadores! Té una adherència increïblement bona, els cantos son súper sòlids i les línies molt xules, de lo millor que he vist per aquí el Bages. Potser no sortiran tants blocs com a st, Joan però tots de 5 estrelles i a mes a la sombra bona part del dia per no dir tot el dia!. El bloc principal conté mes de 6 línies i encara en poden sortir mes amb imaginació i una força digne dels mes lolos.

Per el que hem provat fins ara, sortiran blocs des de 5è fins a 8ª o mes! Lo bo és que surten bastantes línies desplomades amb canto romo i petit cosa no molt típica en els blocs de st.Joan.

De moment només hi ha un bloc (el mes enorme i guapo) netejat però aquesta setmana hem estat fent feina per a netejar els altres i probar les linies que en sortiràn que prometen molt tb!

Aixi que res, us deixo amb unes fotiquis i un croquis de com arribar-hi que alguns m’heu demanat i aixi veniu, probeu els blocs, disfruteu del paisatge i del bosc precios i si us animeu a netejar doncs encara millor! Jeje.

Els croquis i tot és super-provisional i nomes per orientar-vos una mica eh?

Cuideu-vos





Guiti escalfant en una de les pujades mes evidents i fàcils


Aqui Guiti probant ja la travessia en diagonal cap a la dreta

Joao probant la mateixa travessia

el mateix

el mateix però amb diferent angle


Carles Brascó provant la travessia des de l'esquerra de tot

Carles Brascó en la 1a ascensió de la Travessia des de l'esquerra del tot

lo mateix


el mateix bou fent el "mantel". Jo també m'atreviria amb tants portejadors no?

A sota portejant d'esquerra a dreta: Nando, Guillem, Miquel ,Guiti i Joao



mostres evidents de la crudesa de l'escalada en les Torres

ningú es salva...

i per acabar, Tito i Guiti fent el pallasso. Seran els efectes secundaris de la roca de Falç?

Però no se'n vagin benvolguts expectadors, pròximament en aquest blog: Les aventures de Martinet a Navazona!

3 comentarios:

joshua dijo...

I feel super by saying that this is one of the very best blogs I've ever visited yet!

Congrats!

PALAVROSSAVRVS REX

Ramon Maeso dijo...

nene, quina enveja podrits!

i jo perdent el temps i cremant betzina amb el martinot... d puta mare les fotos, llast5ima q alla sempre queden cremades... m'hages molat coneixer el carles, es respira fanatisme a les fotos, vaia lolos!

espero que el marder d'avui serveixi per algo,


salut

Marc Forradellas dijo...

si, es la putada que no hi ha gaire llum, a mes ultimament sempre hi vaig tard i encara hi ha menys llum. Aixo de cremades en aquest cas com ho he exagerat una mica expressament per a fer un efecte diferent.... nose.
Fanatisme si que hi havia, la gent esta molt forta tiu no se que menjen...

El kurro d'avui ha estat molt be tiu ets un mestre enjinyer dels peus de bloc! jeje. Jo he arribat a casa i m'he posat a dormir de lo petat que estava! masses dies blokant i netejant. Aquest finde descanso.

Enhorabona per les fotos de caldres son molt guapes!! de debò em molen molt les del desplom amb el fons al darrera especialment la del cel tan blau, m'encanta! la posare a l'escriptori, jeje.

Ens veiem artista.