sábado, 8 de marzo de 2008

En Martinet i Navazona

Bones de nou

Ja fa uns dies que en Martinet anava comentant que havia trobat uns blocs molt xulos per allà prop de Navàs.
I a qui havia de convencer per anar a netejar? la victima vaig ser jo, jeje (i de molt bon grat eh Marti que ja saps que aixo d'eplorar zones noves em mola)
I res que fara un parell o tres de dies vam fer la primera incursió als blocs. Com arribar-hi, no us ho puc concretar exactament ja que se m'ha oblidat el nom del poble del qual has de agafar la sortida quan vas per la carretera direcció Berga, se que començava per "V"....
El fet és que el sector esta be, els blocs son força altets, d'arenisca molt clara amb bastanta rugositat tot i que en aquest cas en alguns blocs arriba a ser molt tova i en la majoria dels casos fa molt poc canto de tal manera que la gran quantitat de linies que podrien sortir es redueixen a unes quantes. Però no deixa d'estar bé tindre una zona d'arenisca a prop de casa amb un tipus d'escalada totalment diferent a la de Sant Joan, molts romos, slaps, mantels agònics etc.
Aquell dia en concret ens vam dedicar a ullar els blocs i a començar a netejar peus de bloc, camins i algun canto que d'altre tot i que encara hi ha moltiiiiisim kurro per fer. Vam estar probant un parell de blocs cm veureu a les fotos i de moment no vam poder sortir per dalt... a mes nomes vam estar a una de les 2 zones que poden sortir a part de bastant blocs que es veuen per el voltant...

En fi, que si voleu anar a netejar o a probar el parell de blocs que de moment es poden probar doncs contecteu amb el Martinet que ell va super fanàtic per a netejar la zona i probar els blocs, jo de moment ja tinc prou kurro a les torres de falç però un cop netejats els peus de bloc, els camins i els bloc, pot quedar un sector prou xulo allà a Navàs. Felicitats Marti!

I amb això us deixo amb les fotos i fins a la següent entrada! Segurament de les fotos d'albarracin que he nat recolectant aquests dies...

Salut

en Marti netejant el primer bloc (un dels mes evidents)

Aqui en Marti en un dels primers intents al bloc

una part de regletes rome a baix, tot seguit una bavaresa amb peus en adherència i per acabar una sortida sense res de canto! Aqui sembla que estigui inclinat però es ven recte! us aseguro que la sortida no es fàcil.
Jo en el mateix bloc, encarant la vabaresa a que sembla fàcil a simple vista? pos no ho és tant amics...


el Marti probant un altre bloc, en aquest cas la planxa desplomava una mica i no hi havia res de peus aixi que despres de trencarnos el cap un rato vam decidir tirar a lo "garrulo" de braços.


el mateix bloc des d'un angle diferent. No us imagineu el que em va costar arribar fins aqui dalt! el esbarzers m'ho van posar realment complicat.


3 comentarios:

m¡uk dijo...

Bouuu!!!!

Quin blog més motivant tiu!!
Me l'he estat mirant i veig que m'hauràs de portar x les torres de fals i x aquests nous blocs d'arenisca, que tenen molt bona pinta!!

Salut!

saumi dijo...

Bones marc però si tu no ets aprendiz tiu si ja estas fet un bouuuu, joder tiu com apreteu al bloc

Marc Forradellas dijo...

Ei Manel! Si, ultimament el bloc s'està fent un lloc en la meva vida... mola nar variant de tant en tant. No sabia que tenies un blog , ara mateix li donare un cop d'ull avere que se n'ha fet de la teva vida d'escalador! jeje. Avere si tornem a coincidir aquest estiu a Calaf.